ساندویچ پانل چیست

ساندویچ پانل نوعی مصالح ساختمانی است که امروزه در صنایع متفاوتی کاربرد دارد.

ساندویچ پانل چیست

مرکز پانل ایارن
ساندویچ پانل
از دولایه ورق که معمولاً از جنس گالوانیزه است تشکیل شده است که در میان این دو لایه ورق شاهد انواع فوم های عایق هستیم.
ساندویچ پانل به صورت کلی به دو دسته دیواری و سقفی طبقه بندی می‌شود نوع دیواری ساندویچ پانل برای دیوار های سازه و سوله های شما کاربرد دارد و نوع سقفی هم برای پشت بام سوله کاربرد دارد انواع ساندویچ پانل از روی نوع فوم های آن ها طبقه بندی می‌شود.
فوم ساندویچ پانل پلی اورتان یکی از انواع فوم هایی است که امروزه در بازار ایرن به عنوان فوم نسوز یا بی 2 از آن یاد می‌شود.
در اصل این فوم قابلیت کند سوزی دارد و در دمای بالا بسیار کند آتیش میگیرد.
کاربری فوم ساندویچ پانل پلی اورتان در سازه هایی است که دارای گرمای بسیار بالایی است و باید دما را در ان ناحیه مهار کنند در غیر این صورت دچار آتش سوزی می‌شود.
ساندویچ پانل پلی اورتان مصارف خاص دیگری هم در ساختمان سازی، داروسازی صنعت هواپیمایی و... دارد از پانل پلی اورتان برای ساخت اتاق های ایزوله استفاده می‌شود تا دمای محیط را حفظ نماید و بتواند به عنوان یک اتاقی کاملاً ایزوله عمل نماید.
برای ساخت انواع سوله از ساندویچ پانل اکس پی اس استفاده می‌شود این نوع ساندویچ پانل به دلیل کیفیت بالایی که دارد یکی از فوم های جایگذین برای کاربری های عمومی است.
قیمت آن نسبت به فوم پلی اورتان ارزان تر می‌باشد و می‌تواند در نوعدیواری و سقفی از آن استفاده کرد.
ساندویچ پانل سقفی
در نوع سقفی پانل ها دارای شیار هایی هستند که می‌تواند به سازه شما کمک کند تا در فصول مختلف سال مقاومت بالایی داشته باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان خرید ساندویچ پانل می‌توامید با مشاورین مرکز ساندویچ پانل ایران در تماس باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.